[ LUGOS ] Prenos znakov iz win v linux

Jure Koren jure na kiss.uni-lj.si
Pon Nov 6 13:28:38 CET 2000

On Fri, Nov 03, 2000 at 06:21:08PM +0100, ike na email.si wrote:
> v winsih dostikrat skeniram kak daljši slovenski tekst.
> Nato ga uredim v latex dokument, kar seveda delam v
> linuxu. Hec pa je v tem, da ko odprem tekst (čisto
> navadna .txt datoteka) v linuxu, mi namesto š in ž
> znakov kaže zgolj en blank space. Latex se zal pri
> compilanju nad tem pritozi:
[snip]
> Kako naj prenesem tekst, da bo delalo?

Priporocam recode (dobi se na ftp.gnu.org). Super stvar.

recode 1250..l2 file.txt

in file.txt se iz windows/dos formata magicno spremeni v
cisto unix datoteko z latin2 kodnim razporedom :)

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure na kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer

Dodatne informacije o seznamu Starilist