[ LUGOS ] XFree 4.0

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Sre Maj 3 18:06:31 CEST 2000

Bi znal kdo, kateri je uspesno izvedel instalacijo/nadgradnjo X-ov
povedati, kako je to izvedel?

Imam Mandrake 7.0, X-e (3.3.6) sem deinstaltiral in nato nalozil 4.0
z rpm -Uvh *.rpm (brez nodeps) -- rpm sem snel z Mandrake-cooker.
Edini update (poleg tistih 'official'), ki sem ga izvedel so bile se
glib- in glibc- knjiznice.

Slo je brez problema, zatakne se pa pri zagonu. Nisem ravno neki
znalac (oz. ravno toliko, da znam popraviti .conf fajl ...), tako da
sem morda fejst brcnil v temo, /etc/X11/X sem linkal na (ce se prav
spomnim) /usr/X11R6/ ... /Xwrapper

Dokumentacija sicer je, ampak vsa v *.ps formatu ---> kar mi brez
X-ov ne uspe pogledati, man pa mi ni ravno v pomoc (cista amerika
...).

Server se zazene, izpise 'waiting to connect', nato pa se izpisujeta
po dve piki na vrstico.

Kaksen recept (ali link na 'malo solo X-ov')?

Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist