[ LUGOS ] kppp

IgoR IgorF na ix.netcom.com
Pon Maj 29 11:06:30 CEST 2000

popraviti/spremeniti moras  /etc/pam.d/kppp

Zgledat mora nekako takole:

#%PAM-1.0
auth       sufficient   /lib/security/pam_console.so
auth       sufficient   /lib/security/pam_rootok.so
auth       required     /lib/security/pam_pwdb.so
session    optional     /lib/security/pam_xauth.so
account    required     /lib/security/pam_permit.so

Potem pa se:
chmod 644 /etc/pam.d/kppp

Igor

Dodatne informacije o seznamu Starilist