[ LUGOS ] SMTP mailer, kateri, opcije

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Sob Maj 6 20:35:04 CEST 2000

Mislim, da je ta debata bolj pri koncu. Hvala Bostjanu in Borutu Mraku za
izcrpnost. Odlocil sem se nekako za postfix, katerega bom poizkusil
instalirati na eno ne tako bistveno masino, potem bom pa videl kaj in kako.

Mimogrede, Qmailova opcija, smtp after pop, torej, da najprej preveris pop in
nato se ti smtp odpre je zelo dobrodosla. Prav tako loceni passwdji, torej, da
imajo userji locene mail passwd glede na sys.login passwdje - /etc/passwd.
Borut, ali to v postfixu deluje na kaksen nacin ?

Tnx, Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist