[ LUGOS ] WEB GRABBER

NetGhost na cool.st NetGhost na cool.st
Sre Maj 24 15:04:22 CEST 2000

ja to ze ampak potegne dol REsnicno vse tudi razne php in cgi scripte
programcke itd...
----- Original Message -----
From: Gasper Lakota - Jericek <lakotnik na gw2.s-gimb.lj.edus.si>
To: <lugos-list na lugos.si>
Sent: Tuesday, May 23, 2000 11:48 PM
Subject: Re: [ LUGOS ] WEB GRABBER

> odgovor je preprost:
> wget -r naslow.com
>

> --
> Gasper

informacij, katerih ni v howto-jih
cgi, java activex script... kot je naprimer v w98 homesite al pa hotdog al
pa frontpage
linuxu, s kaksnim emulatorjem ali kaj podobnega
BLACKWIDOW je program ki potegne cele strani dol, z linki, slikami itd...,
Jaz bi pa rabi program ki resnično vse potegne dol z steržnika  na katerem
se site nahaja, tako da bi recimo vpisal www.matkurja.com in bi mi potegnilo
z strežnika na katerem je ta site vse kar se da okrog tega sita

stran kot je naprimer xoom.com, da bi odprl svoj lasten server??

Dodatne informacije o seznamu Starilist