[ LUGOS ] stop it !

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Maj 31 18:17:05 CEST 2000

On Wed, 31 May 2000, IgoR wrote:

> OOOPS....   komentar sem napisal PRED citatom ....
> hja... pregresil sem se....   bom pa najbrz iz liste letel...
> hja... kaj cmo,,, zivljenje je polno presenecenj

Groza! Ja, ce bi jaz upravljal server, ki procesira mail liste, vsekakor.
In upam, da bo enako ravnal tudi tisti, ki to dejansko pocne.

Sicer te je kar malo skoda, ker si prispeval ze veliko pametnega k tej
listi, kaksnih neumnosti pa do tega izpada zdaj ni bilo ravno zaslediti.
Ampak *namerno* poslati na listo mail s citatom na koncu, to je
neopravicljivo.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist