[ LUGOS ] CHAP secret

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Sob Maj 6 19:12:12 CEST 2000

On Sat, 6 May 2000, Borut Mrak wrote:
[snip]
> Ne tudi...samo v /etc/ppp/chap-secrets jih imej. Mogoce bo pomagalo.

Glede na FAQ je to vseeno, v nekaterih verzijah celo pise, da lahko
enostavno naredis link iz pap-secrets na chap-secrets --> kar sem tudi
naredil (lenoba ...).

Med tem sem vse skupaj usposobil, krivec pa je bila manjkajoca vrstica v
/etc/ppp/ioptions --> potrebno je bilo samo vnesti 'name my_userneme'.

Me pa mori nekaj drugega: Netscape mi vrne napako 'TCP Error: No route to
host. The server may be down or unreachable.'

Ajd, bi rekel da je kaj s konfiguracijo narobe, ampak mail (Netscape) mi
deluje, KDE browser dela OK, gftp dela preko HTTP in FTP protokola, lynx,
w3m ... skratka, povezava deluje.

Nekje sem zbrskal vrstico, katero sem vpisal v .bashrc
MOZILLA_NO_ASYNC_DNS=True (nimam pojma, kaj naj bi to naredilo ...), pa ni
efekta.

Tko da ... zmanjkalo idej :-(

> lp,
>
> Mimogrede, naslov lugos-liste je lugos-list na lugos.si.
> Ne lugos-list na karkoli drugega.

Hvlala za opozorilo ;-) Delcek preteklosti in nickov ocitno ze dolgo
nisem popravljal ...

b.
---
Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija                                    jan na delo.si