[ LUGOS ] PRAVILA lugos-list

jernej horvat j na kid.kibla.org
Sre Maj 31 17:47:19 CEST 2000

<kesl-lists na softhome.net>Wed, 31 May 2000 na 07:48>Re: [ LUGOS ] PRAVILA...

> - porabil X ur casa za resitev problema (aktivno surfanje), branje man
> pages
> - lugos liste sploh ne rabimo, ker verjetno za 99,99% vprasanj najdes
> odgovor tudi "nekje" na webu.
>
> Saj zato je lista, da vprasas in dobis odgovor - prej kot bi ga
> drugje.

Koncno en razumen odziv.

Se strinjam...lugos-lista je namenjena tocno temu.

Ce bi malce vec citiral pravila, bi najdel tudi odstavek, kjer pise da naj
vprasanja opremijo tudi z dodatnimi informacijimi (distribucija, strojna
oprema itd.)...

To se ponavadi NE dogaja in tako dobis v predal sporocilo:"Meni pa
internet ne dela." In posiljatelj pricakuje odgovor. Hmm...
Kaksno vprasanje taksen odgovor.

--
stupidity should be painfull

Dodatne informacije o seznamu Starilist