[ LUGOS ] kde

Polz of the SBT polz na writeme.com
Ned Maj 28 14:17:01 CEST 2000

> zame (v bistvu mi KDE ne disi zaradi
> knjiznice QT oziroma njihove licence GPL, kar je pripeleljalo nekaj paketov
> ki so si sposodili kodo iz drugih GPL programov v licence violation in zaradi
> cesar KDE paketov
> ni v Debian-ovi distribuciji - ... to oviro se da resiti, ce tisti ki so
> napisali GPL kodo izrecno recejo, da se lahko uporablja s QT, ampak to ni
> sistemska resitev)

Qt 1.4 je imel tako licenco.
Qt od 2.0 naprej ima bolj prosto (nisem preprican, ce je prav GPL ali
samo podobna), ki je "kompatibilna" z GPL.
To pomeni, da KDE 1.9-beta ni nic manj svoboden kot GNOME. Ker je to
edini, ki se ga prevaja, je verjetno to tista verzija, ki bi jo sem preizkusati.

Dodatne informacije o seznamu Starilist