[ LUGOS ] Tranzicija streznika iz enega omrezja v drugo

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sre Maj 31 15:51:51 CEST 2000

Zivjo

Rok Krulec wrote:

> Tukaj nastane problem. Na masini imam registiranih zelo veliko domen, tako
> .si, kot tudi .com in .net. DNS zapisi se zapisujejo v cacheje, kar
> pomeni, da tudi, ce tisti trenutek, ko nosim streznik iz Maribora v
> Ljubljano (tukaj je se butalcem jasno od koga kam) prestavim NS recorde
> bodo ostali stari se vsaj nekaj casa v cachejih.

Ena ideja (ne vem, ce dobra) je ta, da vsakemu recordu, ki je pomemben,
nastavis TTL na recimo eno uro. Ali pa celi domeni. Potem bodo vsi
recordi zastareli v tisti uri. Se pravi, da ko ti prikljucis masino
kaksno uro se ne dela, potem pa ze. Mogoce si lahko kako pomagas tudi s
sekundarcem. Ce das sekundarcu ze nove podatke z enim normalnim
refreshom, bodo vse masine sprasevale sekundarca, takrat ko primarca ne
bo. Se pravi, da ce imas refresh eno uro, se bodo nekje na pol poti do
Ljubljane masine refreshale iz sekundarca. Ta bo imel ze prave podatke
in tudi normalen refresh. ko ti priklopis masino v Ljubljani, bodo vsi
dns cache-i ze updatani oziroma zastareli. Ti moras samo se servise
postaviti in vse dela. Seveda, ce ti skrbis za primarca in sekundarca...
Drugace bo malo tezje. Je pa precej dela s tem, ker moras primarca
nekajkrat popravljati. Ce so ti minute nedelovanja masine kriticne,
potem po moje to je nacin, da zreduciras tisti cas update-anja
nameserverjev na minimum. Ce pa ne, pa nastavi refresh na 15 minut ali
pa kaj takega, pa bos potem pocakal tiste pol ure, da sigurno vse
dela... Drugace pa ta cas, ko daje sekundarec informacije popravis tudi
primarce in dela nemoteno naprej...

Upam, da nisem cesa spregledal...

lp

		Bostjan