[ LUGOS ] odstranitev presledkov in koncev vrstic iz datoteke

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Sob Maj 6 01:52:58 CEST 2000

On Sat, 6 May 2000, Andrej Komelj wrote:

> In kako bos s tr-jem obdelal naslednji primer:
>
>    to   je     prva malce raztegnjena vrstica
>                 glej no glej      tudi druga ni veliko boljsa

Use the perl Luke!

ne wem tocno kaj rabis verjetno je pa podobno sledecemu:
$toc=~s/^ *(.*?) *$/$1/gi;	#cuts out leading and following spaces
$toc=~s/( )\1*/$1/gi;         #cuts out double spaces
return ($toc);

po potrebi se lahko seveda igras se z drguimi stvarmi ..
anyway to je nareijeno za vrstice, na izi pretvoris za karkol druzga

(sem se mogu oglasit ker sem lih vceri tole njekje rabu:)

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist