[ LUGOS ] kloniranje diskete

Nejc Novak nejc.novak na guest.arnes.si
Tor Maj 23 20:33:47 CEST 2000

Nene. To ni isto. V dosu ti tisto kar bi jaz hotel naredi anadisk.

NN
-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si [mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On
Behalf Of Bostjan Mercun
Sent: Tuesday, May 23, 2000 7:38 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [ LUGOS ] kloniranje diskete

Zivjo

Nejc Novak wrote:

> Zdravo!
>
> Zanima me (v Linuxu sem novinec) ce obstaja kaksen ukaz, ki disketo
> klonira. Pazite, klonira, ne samo skopira file. Na tak nacin, kot lahko
> z ghostom skloniras disk. Torej, da bi bili disketi cisto identicni.
>
> Hvala.
>
> NN

Ce disketa nima zanic sektorjev, potem jo lahko preberes kar s cat
/dev/fd0, oz. se bolje z dd.

dd if=/dev/fd0 of=/root/fd0.raw
zamenjas disketo
dd if=/root/fd0.raw of=/dev/fd0

Obstaja tudi diskcopy program, ki ti naredi isto, kot tisti v DOS-u.
Vprasa te za prvo, vprasa te za drugo, ti mu samo menjas diskete in na
koncu naj bi imel drugo identicno prvi... Pri slackwaru je ze zraven,
kje ga dobis drugace pa ne vem. Na www.freshmeat.net ne...

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist