[ LUGOS ] MRTG

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pon Maj 22 16:59:11 CEST 2000

# Global configuration
WorkDir: /var/www/mrtg
WriteExpires: Yes

Title[^]: Traffic Analysis for

# 128K leased line
# ----------------

Title[eth1]: a leased line eth1
PageTop[eth1]: <H1>Leased line - Internet link</H1>
Target[eth1]: 3:public na masina
MaxBytes[eth1]: 125000
XSize[eth1]: 500
YSize[eth1]: 300

Title[eth0]: internal ethernet
PageTop[eth0]: <H1>Internal ethernet 100MBit/sec</H1>
Target[eth0]: 2:public na masina
MaxBytes[eth0]: 125000

Takole ??

sicer pa stestiraj, kaj ti javlja SNMP kar v shellu.....

Takole:
root na io:/var/log# snmpnetstat localhost public -I

in bi ti moralo kazati vse deviceje, pakete pa vsakic drugacne, seveda, ce
imas sploh kaj prometa na njih.

Ce rabis se kaj, povej.

Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist