[ LUGOS ] Vprasanja?

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Tor Maj 30 14:22:31 CEST 2000

Janez Vratanar wrote:

> Dober dan!
>
> Imam nekaj vprasanj......bolj zacetniskih kot ne:)
>
> !.)Zanima me kako se ppp nastavi v gnomeu.....tako da pulzno klice in
> to, ker v minicomu sem si nastavil vse tako kot je treba in mi normalno
> klice pulzno kot hocem, ko pa hocem da mi s ppp v gnomeu klice pulzno mi
> vedno klice tonsko.........kje lahko to popravim.

- orodje rp3-config
- drugace gres pa v /etc/wvdial.conf in tam popravis ATDT v ATDP

> 2.)Ce grem v KDE mi ppp dela in se modem ze poveze na net........samo
> netscape mi noce in noce nobene strani prikazti..........mi izpise da je
> server name napacen pa to samo ni...............katerokoli stran dam ne
> more priti do nje........ne vem kaj bi bilo....upam da se vam kaj bolj
> sanja.

- si si nastavil name serverje v /etc/resolv.conf:
nameserver xxx.xxx.xxx.xxx (ip nameserverja pri tvojem ponudniku)

> 3.)Kako se pride v Fvwm2 desktopu ali pa v Window makerju pride do neta
> ker nisem nobenega orodja za ppp nasel.

Ce imas namescen Gnome lahko naredis bljiznico do ukaza rp3, ce imas kde
lahko uporbis bljiznico do kppp, ce hoces na roke napisat konfigurirano
povezavo pa lahko napises /sbin/ifup ppp0 (ali pac tista ki si jo dolocil)

Lep pozdrav,

    Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist