[ LUGOS ] X-kde-gnome-prikazovanje zaslonov

Primoz Tomazic primoz.tomazic na test.sodisce.si
Pon Maj 22 15:20:39 CEST 2000

--------------F778F5CD70201C93F096BC8E

Ales Jerman wrote:

> [...]

> proval dat na en ra=E8unalnik (PII, 333Mhz, 64MB RAM, grafi=E8na S3 Trio
> 3D, ISDN modem,... vse distribucije Linuxa (SuSE, RedHat, COL, Corel)
> kar jih mam. Nekatere so se mi vsaj instalirale, medtem, ko drugim =B9e
> tega ni uspelo napr. Corel. MIslim, da je problem v tem, da ne poznajo
> moje grafi=E8ne kartice., =E8eprav se mi je instalacija zagnala v X-ih.Ja=
> bi rad gor spravu Corel. Mi lahko kdo pomaga najt re=B9itev? Ena mo=BEnos=
> bi bila, da bi za =E8asa instalacije zamenjal kartico, ampak problem je
> v tem, ker ne vem kako bi bilo, ko bi dal gor nazaj karto s S3

Pozdravlejn

Prva te=BEave je da se ti zaganjata dva grafi=E8na okolja (KDE, GNOME) pri
Red Hat-u je privzet GNOME zato se malo poigraj z ukazi switchdesk,
switchdesk-kde in switchdesk-gnome da ti nastavi privzeto okolje.

Za drugi problem pa ti re=E8em da je kartica zelo slabo podprta deluje pa
v  RH 6.2 in sicer XFree86 3.3.6.

--
LP

Primo=BE Toma=BEi=E8

--------------F778F5CD70201C93F096BC8E

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
Ales Jerman wrote:
ial"><font size=3D-1>Imam
RedHat6.1, 64MB RAM, Jedro je 2.2.12-20, 750 MB HDD,...</font></font><font =
face=3D"Arial"><font size=3D-1>To
je stre=BEnik na katerem poganjam razli=E8ne servise. Gor sem dal kde in po=

defaultu mi je najbr=BE dalo gor =B9e nekaj fajlov od Gnometa.</font></font=
> [...]

sem se postavil v ta imenik in parkrat kliknu mi=B9ko (vmes je bil tudi Xse=
mislim, da sem se =E8esa dotaknil tudi v /etc/X11/* direktorijih.</font></f=
ont>&nbsp;<font face=3D"Arial"><font size=3D-1>Nakar
se mi je v ozadju kdeja na istem namizju zagnal gnome. Torej sem imel poleg=

kde orodne vrstice =B9e gnome orodno vrstico. No pol sem dal v gnome logout=

in je =B9lo vse v redu. Potem pa sem se =B9e iz kdeja logoutal. Namesto, da=

[...]

gnome. Xconfigurator sem =BEe pognal, pa ne pomaga.</font></font>&nbsp;<fon=
t face=3D"Arial"><font size=3D-1>Mislim,
da je te=BEava v tem, da so pome=B9ani zasloni, kar vem ima lahko Linux tud=
ve=E8 zaslonov hkrati. Kje se da to =B9timat, =E8e je sploh to krivo.</font=
 eno
t size=3D-1>Pred
> [...]
l.
MIslim, da je problem v tem, da ne poznajo moje grafi=E8ne kartice., =E8epr=
t size=3D-1>Jaz
bi rad gor spravu Corel. Mi lahko kdo pomaga najt re=B9itev? Ena mo=BEnost
[...]

pa v&nbsp; RH 6.2 in sicer XFree86 3.3.6.

--------------F778F5CD70201C93F096BC8E--

Dodatne informacije o seznamu Starilist