[ LUGOS ] MRTG

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Tor Maj 23 19:30:29 CEST 2000

Zivjo

Zdaj sem instaliral se te programcke...

Marko Cuk wrote:

> [...]
> -934946895     0
> eth1        1500  none        none             6270704     4        0
> 562408853     0
> tunl0*      1480  none        none                   0     0        0     0
> 0
> gre0*       1476  none        none                   0     0        0     0
> 0
> sit0*       1480  none        none                   0     0        0     0
> 0
> brg0*       1500  none        none                   0     0        0     0

No to mi je potem uspelo dobiti.

Stojan wrote:

>probaj narediti "snmpwalk masina community .1" , to bi ti moralo
>zlistati vse SNMP variable tam..

No tocno tole mi ni delalo, sem pa potem namesto community napisal
public in sem dobil par ekranov teksta. Tam nekje sem nasel tudi eth0.
Tako da mrtg sicer se nicesar ne pokaze, v eth0.log so pa ze cifre, tako
da ocitno je to to.

Zavedlo me je to, da pise da SNMP cisto podpira, da se s tem ni treba
ukvarjati. Sam se pa na snmp tudi ne spoznam, tako tudi pomislil nisem,
da bi moral snmpd pognat.:)

Hvala vama

lp

		Bostjan