[ LUGOS ] daemon openssh-ja

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Pon Maj 15 12:02:23 CEST 2000

Ahoy,

zamenjal sem ssh z openssh, odjemalec mi lepo dela, daemon pa nikakor.
Zavraca mi pravilna gesla. :(

sshd se zazene brez pripomb (ce je kaj narobe s kljuci, to tudi pove);
naredil sem kljuce na obeh racunalnikih, "priklop" pa izgleda takole:

[andraz na cyclist andraz]#ssh -P -l andraz nostromo.pobuda.si
andraz na nostromo.pobuda.si's password:
Permission denied, please try again.
andraz na nostromo.pobuda.si's password:

 - in sicer v obe smeri.

?!?! ssh1 mi je delal, ssh2 tudi - a ima openssh kake svoje trike? :-|

Sodec po navodilih ne ... Javnih kljucev za ssh2 nisem sel prenasati, rad bi
ssh1 protokol, tam do sedaj ni bilo treba drugega kot narediti host key na
ciljnem racunalniku, kjer je sshd, s ssh pa se priklopis nanj in vzames
kljuc v dobri veri ... teoreticno.

Ce komu to dela, naj mi pove, kaj je naredil. :)

Spletni pozdrav,

		Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica/
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked
something.

Dodatne informacije o seznamu Starilist