[ LUGOS ] Na Internet/V Internet

Nejc Skoberne nejc.skoberne na guest.arnes.si
Pon Maj 15 11:41:33 CEST 2000

Vsekakor NA internet.

Mene bolj zanima nekaj. Se pise internet z veliko ali z malo? V eni
stevili casopisa Internet, je v uvodniku zelo lepo razlozeno da se pise
internet z malo. V veliko drugih virih sem pa zasledil z veliko. Torej ce
ga uporabim v eseju pri maturi :>, kako bi bilo prav? Je kdo tukaj
slavist?

Nejc Skoberne
Grajska 5
5220 Tolmin