[ LUGOS ] XFree86 3.3.6 in ATI Rage Fury

Gasper Lakota - Jericek lakotnik na gw2.s-gimb.lj.edus.si
Pet Maj 5 19:42:45 CEST 2000

Ena moznost je, ce dostopa Xserver do fontov preko font serverja, da se ne
more povezati s serverjem.
Ce je tako, poglej ali ti tece na masini xfs.

Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist