[ LUGOS ] token ring

tJaZy rachek na kibla.org
Pon Maj 15 10:59:41 CEST 2000

On Mon, 15 May 2000 leonard.polanec na uni-mb.si wrote:
> V racunalniku imam Token Ring kartico in vsake toliko casa mi njena
> obvestial prekinjajo delo. Obvestial ki jih posilja kartica so:
> tr0: New ring status: 20
> tr0: New ring status: 4020
> tr0: New ring status: 20
> Obvestial sama me ne motijo moti, me samo to da mi ta obvestial sistem
> mece
> cez trenutno okno, kar me pa mocno moti. Kako bi se dalo to odstranit,
> lahko tudi tako da teh obvestil niti v log fajlu ne bi bilo vec, ker
> resnicno niso pomembna:(
Odvisno od vrste obvestil. Ce logira in izpisuje preko syslod-ja,potem je
treba ustrezno skonfigurirat syslogd. To izves tako,da gres v
/usr/src/linux,poisces ibmtr.c (saj imas ISA kartico,ne?) in pogledas v
source gonilnika,kako je to implementirano oz kateri msg type je. Ce
ne,direkten poseg v kodo gonilnika in recompile kernela?!? (bad idea:>) )

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK