[ LUGOS ] HW za Linux

Polz of the SBT polz na writeme.com
Tor Maj 23 06:35:41 CEST 2000

> Pride pa cez dober teden ven novi AMD Duron, ki naj bi bil precej boljsi kot
> Celereona, pa bos videl kaksen bo. Ceprav pa bo malo problema glede plate in
> nagradnje saj bo deloval na cisto novem vodilu in sicer SLOT A.
Novo vodilo ? Kolikor vem, je SLOT A star ze skoraj leto in pol, toliko kot
Alpha 21264. A bo imel Duron mogoce kaj drugace razporejene nozice ?
No, jaz dvomim, da bo kaj drugacen od Athlona.

> Glede graficne ... hmmm. Glede na to, kje se nahajas imas na izbiro malo
> morje graficnih in mislim, da kaksne res "igrackaste" kartice ne potrebujes,
> tako da tukaj odpade GeForce. Ce pa bos rabil Open Gl podporo in pa kartico
> z dovolj Rama, povrhu pa se hiter DAC procesor in zelo sprejemljivo ceno,
> potem je edina logicna izbira graficna z procesorjem TNT2. Vse ostalo kot
> kaksen ATI ali pa ze integracija na MB je bedarija.
NV2 ima samo closed-source driverje za XFree86 4.0.
Torej, se enkrat predlog: G400. Je pa res, da so tudi vsi Voodooji dobro
podprti, vendar ima G400 lepso sliko (ki pa npr. v Q3 ne pride ravno prav, ker
ima Voodoo svetlejso).

Dodatne informacije o seznamu Starilist