[ LUGOS ] SMTP mailer, kateri, opcije

jernej horvat j na kid.kibla.org
Pet Maj 5 19:36:41 CEST 2000

<jure na hlod.net>Fri, 5 May 2000 na 12:46>Re: [ LUGOS ] SMTP mailer, kateri, opcije<

> Konfiguracija je precej bolj intuitivna (no ja, kakor za koga).

Tezko je sicer dobiti opis VSEH komand (postconf -d > vse_komand.conf).
Pocakaj en teden...bodo morda ze v slovensctini....

> Manj featuresov ima, so pa tisti ki jih ima toliko bolj
> prakticno uporabni.

AJA? Ima vse kar ima sendmail in vec. Vsec mi je kontrola sprejema poste
(pri ehlo/helo, pri mail from ter pri rcpt, rfcji...). Pravo orodje
nekoga, ki hoce kontrolo in hitrost.

>    Add the following line in /etc/postfix/header_checks:
>    /^Subject: ILOVEYOU/ REJECT

ena vrstica proti sedmim v sendmailu. :>

AFAIK postfix uporablja ze kar nekaj streznikov:
arnes, amis/medinet, agb...

--
               > All the standard disclaimers apply. <

                  Join Slovenia RC5/DES/CSC team: