[ LUGOS ] Backup!

Jure Koren jure na hlod.net
Sre Maj 31 09:36:22 CEST 2000

On Wed, May 31, 2000 at 08:22:01AM +0200, David Klasinc wrote:
> Hrmpf.. To pomeni, da treba dat sambo na vse masine... No ja no.. Livable...

Ce je povsod ista distribucija, to ni problem. Poleg tega imas lahko
default konfiguracijo tako urejeno, da ze ima exportan root direktorij
in lahko potem samo pozenes smbd/nmbd in zadeva stece.

Tar je super za te reci, smbtar je pa pac tar ki vlece s samba exporta.
Meni je prihranil ze veliko "vsedite se in si oddahnite dokler se..."
casa, linux masine se pa tako ali tako ne sesuvajo in do zdaj sem restoral
masino le enkrat, samo da sem videl, da deluje.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist