[ LUGOS ] WEB GRABBER

IgoR IgorF na ix.netcom.com
Tor Maj 23 17:00:16 CEST 2000

--------------A5025DC96E0D8DC526B0BB78

FRONTPAGE zanesljivo ni orodje, na katerega bi naj
uporabljal  izdelovalec katerekoli WEB strani

moja 2 stotina

Igor

"NetGhost na cool.st" wrote:

> [...]
> pozna kdo kaksen program ki z weba potegne vse dol kar lahko npr
> BLACKWIDOW je program ki potegne cele strani dol, z linki, slikami
> itd..., Jaz bi pa rabi program ki resnično vse potegne dol z
> steržnika  na katerem se site nahaja, tako da bi recimo vpisal
> www.matkurja.com in bi mi potegnilo z strežnika na katerem je ta site
> vse kar se da okrog tega sita 4. pozna kdo kak link do kaksne strani
> na katerem je FREE html coda za stran kot je naprimer xoom.com, da bi
> odprl svoj lasten server?? netghost na cool.st Lep pozdrav

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
[...]
pa rabi program ki resni&egrave;no vse potegne dol z ster&frac34;nika&nbsp;
na katerem se site nahaja, tako da bi recimo vpisal <a href="http://www.matkurja.com">www.matkurja.com</a>
in bi mi potegnilo z stre&frac34;nika na katerem je ta site vse kar se
pozna kdo kak link do kaksne strani na katerem je FREE html coda za stran

--------------A5025DC96E0D8DC526B0BB78--

Dodatne informacije o seznamu Starilist