[ LUGOS ] SAMBA printer

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Pon Maj 1 17:17:16 CEST 2000

Oj,

Eno vprasanje o katerem se je mogoce ze dosti pisalo na listi, vendar
nisem zal zasledil nobenega prakticnega primera oz. odgovora. Zadeva je
sledeca, na eni W2K masini na local netu je priklopljne printer, ki je
shere-an za skupno rabo v celotnem omrezju. Zdaj me pa zanima kako
lahko linux masini povem, da bom printal na ta printer, ki je pac
remote.

Primer: printer se nahaja na \\zelen\HP4P  (zelen ip: 192.168.aaaa.bbbb)

Kako in kam moram vpisat vse konfiguracije, da bo lahko printal (npr v
X-i s pomocjo enega klika na print ;-] ). Zadevo sem iskal ze v
dokumentaciji za SAMBO, vendar nisem nasel nobenega primernega zgleda.

Hvala in pozdrav,
 Andraz alias NTFS|007

Dodatne informacije o seznamu Starilist