[ LUGOS ] error 11

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Sob Maj 27 18:45:51 CEST 2000

On Sat, May 27, 2000 at 01:58:21PM +0200, kreit wrote:

> Lahko to malo bolj definiras ? Pravis da je problem v dolocenem
> programu ? To je teorija...
>
> Za informacijo ti se povem da sem probal 3 razlicne tipe ramov in na vseh
> dobil signal 11.
> Ni nujno da gre za pokvarjen ram, lahko gre za zabito in v glavo vdarjeno
> distribucijo.

Je pa prej Danci ze poveda, da ni nujno da je ram. SIG 11 ponavadi kaze na
hardware error, to je lahko ram, lahko je cache, lahko je pa samo napacno
nastavljen BIOS.

Ce se je pa to dogajalo na eni distribuciji, je pa mogoce zato, ker je bila
skompajlana z kakim doloenim optimizacijskim flagom, ki je tebe pol
zajebaval...

In ne, ni zabita in v glavo vdarjena distribucija.

David!
Windows 95 - For people that are afraid of speed.

Dodatne informacije o seznamu Starilist