[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Maj 30 13:56:44 CEST 2000

On Tue, 30 May 2000, Borut Mrak wrote:

> Ja vem da so bile popularne...ampak dandanes jih je zelo malo. No, doticna
> kartica je bila nastaljena na plug'n'pray in zato ni delala. Ko sva jo

Ce Linux instaliras samo na novo kupljene masine, potem ta ugotovitev
gotovo drzi, ampak na starih/obstojecih masinah pa so tovrstne kartice
vsaj pri nas zal se vedno dalec najpogostejse. Kaj mores, ce pa ljudje
vedno kupijo najcenejse, kvaliteta jih pa prevec ne zanima.

Tiste vajine tezave s PnP kartico so pa itak standardne in verjetno nimajo
nobene posebne zveze z Debianom 2.2. Jaz se nisem srecal plug'n'pray ISA
mrezne kartice, s katero na Linuxu ne bi bilo tezav, pa naj je slo za
katerokoli ze distribucijo.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist