[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Sob Maj 27 18:42:43 CEST 2000

On Sat, May 27, 2000 at 10:39:40AM +0000, Zelezen E. Egon wrote:

> Jaz imam Slackwer 7.0 na 2.cd-jih  in Debian na 2.cd-jih in to takrat ko
> se je peklo pri nas samo na enem ...no moram priznat da se tudi pri nas

ma daj ne sanjaj... Slackware 7.0 je dol tocno 326MB. To je dolzina
slakware/ kjer so vsi paketi.... Vse ostalo je nepotrebno... Tako ali tako
je se pri osnovni instalaciji 3/4 stvari useless.. ;>

> Jaz nimam proti temu da nekdo sluzi. Samo sluzi posteno in ponudi
> posteno!!!!

Ne kopuj cdjev tam kjer se ti zdi, da te odirajo... Pa bo vse ok...

> Contrib CD-ja za Debian itak pri nas ziv bog ni videl niti ne ve nihce
> zakaj se gre na njem saj bi ga potem sigurno kdo ze pekel in tako
> obogatil svoj zep in razsiril
> svojo prodajo.

Nabrz da res ne... Po mojem si ti edini...

> Nekaj se ponuja in prodaja in to na pol, cudno da ne kupujete
> avtomobilov brez sedezev ali menjalnika  ...Saj je lep avto od zunaj,
> ima kolesa, karoserija spolirana kaj koga briga kaj je notri mar ne ?

Ne nakladaj... Kaj kdo prodaja je njegova stvar... Tvoja pa a bos kupil ali
ne...

> Na RE tega E-mail podam jutri!

?! wtf?

> Odlocil sem se za lugos-list , ker na lugos-bla poteka zadnje case
> nekaksen Wintendo tecaj. Skoraj vsak drug e-mail je okrog Windowsov.

Ne se vec tako odlocat...

David!
'What the fuck was that?!'  -- Mayor of Hiroshima

Dodatne informacije o seznamu Starilist