[ LUGOS ] VMWARE2.0, Samba

IgoR IgorF na ix.netcom.com
Pon Maj 15 08:10:29 CEST 2000

Downloadal sem najnovejso razlicico VMWARE programa.
Ta program omogoca, da lahko na LINUX skatli instaliram
vec virtualnih masin. Te virtualne masine so (lahko) povezane
na moj host (LINUX)  z notranjo virtualno ethernet mrezo.

V mojem primeru sem sel celo korak dalje. Na Linux-u
laufam s pomocjo VMWARE mojo originalno
WIN98 particijo (raw disk).  Vse dela OK. Celo ZIP drive :)).

Ta, najnovejsa razlicica VMWARE-ja,  instalira tudi celotno
SAMBO (2.06) in baje bi naj delala brez tezav.
Vmwarejevci so sicer to Sambo rahlo spremenili tako da poenostavijo
povezavo med LINUX-om kot SAMBA streznikom in WIN98.

Nekaj casa se ze trudim, da bi to naredil... toda **nikakor** ne uspem.

Slutim, da nimam vsega pravilno nastavljenega na WIN masini.
Iz WIN masine lahko pingam linux masino,  lahko tudi telnetam
na linux masino.
Iz LINUX masine lahko tudi pingam WIN masino, ne morem pa,
recimo telnetat. Predvidevam, da bi moral nekje v WIN masini
omogocit telnetanje od zunaj....  Zal, nisem se uspel pogruntat kako.

No, to je konec koncev manjsi problem.

Mene bolj muci, kako to da NE morem videt na WIN masini v
"Network neighborhood"  svoje LINUX masine, ki 'kao' laufa
SAMBO..

Vesel bi bil, ce bi mi lahko kdo napisal karkoli kar bi mi lahko
pomagalo, vkljucno z RTFM-om..

Igor

Dodatne informacije o seznamu Starilist