[ LUGOS ] route tabela

gdb gregor.malensek na k2.net
Sre Maj 10 00:26:54 CEST 2000

Ja sem tud to ze probov, pa je zgleda problem se nekje drugje. Fora je namrec
v tem, da linijo oz. pppd dvignem tako, da se logiram kot pppuser, ki ima
namesto obicajnega shell-a ppplogin skripto. V tej skripti naj bi se izvedel
tudi route ukaz, ki pa se na zalost ne izvede. Tako, da se moram najprej
telnetat na dialin server, rocno pognati route ukaz in sele nato lahko
normalno uporabljam ppp povezavo. Routo pa potrebujem zato, ker v bistvu preko
privatnih ip jev povezujem dve mrezi. Tako, da lahko vsak iz ene mreze dostopa
do druge.

Dodatne informacije o seznamu Starilist