[ LUGOS ] Red Hat in kppp?

jernej horvat j na kid.kibla.org
Ned Maj 21 15:56:38 CEST 2000

<Tomaz.Toplak na email.si>Sun, 21 May 2000 na 13:12>Re: [ LUGOS ] Red Hat in kppp?<

NAUCITE SE CITIRATI in CE IMATE PROBLEM POTEM TUDI OPSITE SVOJO OPREMO.

> Kaj bi nastavo v /etc/resolv.conf  ??
> v tej datoteki je samo vrstica search!

resolv.conf pove unixu kako naj "resolva" IP naslove v imena in obratno.

pod nameserver vpisi ip stevilko DNS streznika tvojega internet ponudnika.

si dodal defaultroute  ?
kaj izjavi ukaz route potem ko se ppp poveze ?
imas dinamicno dodeljevanje ip ?

nekaj informacij je na: <http://borut.rulz.org/PPP/>

--
stupidity should be painfull