[ LUGOS ] MySQL baza

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Ned Maj 14 14:45:28 CEST 2000

Oj folx,

Nekaj vprasanj kar se tice MySQL baze, nekatera so bolj off-topic za
tole listo.
Za zacetek me zanima, kako naredim tri nove uporabnike baze, vsi trije
imajo pravico da dostopajo do baze od kjer koli, vendar ima npr en
pravico samo za branje, drugi samo za branje in pisanje, tretji pa tudi
se za popravljanje. Ce prav razumem se te podatke skonfigurira s
vpisovanjem v MySQL bazo. Lahko npr dobim kaksen kratek zgled ..

Drugo vprasanje, ki me muci je dajanje slik v bazo. Predvsem me zanima
kako sliko spravim v bazo in kako jo potem priklicem tudi nazaj (npr za
prikaz na HTML pagu s pomocjo PHP3ja). Istocasno me pa muci, kako bi se
dalo vstaviti sliko v bazo preko HTML forma in PHP3 skripte, ki bi to
zapisala. Rabil bi kaksen zgled ali pa link, kjer lahko najdem te
podatke.

Za konec me pa se zanima kako je najbolj varno in najlazje prenasati
MySQL bazo iz ene masine na drugo. Npr mysqldump ali kako drugace ..

Ce mi lahko kdo pomaga s konkretnimi primeri mi naj raje odpise na
private mail, da ne bo posiljal na listo ;-]

Hvala
 in lep pozdrav,
   Andraz alias NTFS|007

--