[ LUGOS ] Web, email, ftp server

Jure Koren jure na hlod.net
Pet Maj 26 08:32:51 CEST 2000

On Thu, May 25, 2000 at 07:06:49PM +0200, NetGhost na cool.st wrote:
> Kako in s cim bi lahko s pomocjo linuxa naredil svoj web server, na
> katerem bi oddajal prostor recimo po 10mb in imel moznost email serverja
> ter ftp dosto, s cim se to da naredit in katera distribucija linuxa je
> najboljsa za te zadeve prosim ce obstaja kje kaksna pomoc oz stran mi jo
> napisite

Hja, www.linuxdoc.org bo kar dober zacetek, po tem ko si ze instaliral
vse skupaj. Ce hoces varen sistem, potem instaliraj le minimum katerekoli
distribucije, vse ostalo pa prevedi sam. Da preberi tudi vso spremljajoco
dokumentacijo, je samo po sebi umevno.

Potrebujes apache s php3 in ssl, podporo za diskovno kvoto v kernelu in
dober ftp daemon, na primer wu.ftpd ali proftpd. Administracija takega
streznika je tezavna le, dokler sistema ne poznas do podrobnosti, ampak
to je cena za zanesljivo in varno delovanje. Ko sistem enkrat deluje in
ti ves, kako, lahko instaliras vrsto orodij in pripomockov, ki vse skupaj
olajsajo in naredijo se bolj varno, dokler pa ne ves kaj se dogaja, pa to
nima smisla.

					Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist