[ LUGOS ] SMTP mailer, kateri, opcije

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pon Maj 8 17:19:36 CEST 2000

On Sat, May 06, 2000 at 08:35:04PM +0200, Marko Cuk wrote:
> Mimogrede, Qmailova opcija, smtp after pop, torej, da najprej preveris pop in
> nato se ti smtp odpre je zelo dobrodosla. Prav tako loceni passwdji, torej, da
> imajo userji locene mail passwd glede na sys.login passwdje - /etc/passwd.
> Borut, ali to v postfixu deluje na kaksen nacin ?

pop-before-smtp  deluje se z marsicem, le nekoliko moras popachat daemone,
ki jih uporabljas.

Edini precej univerzalni pripomocek, ki sem ga nasel, se imenuje drac
<http://mail.cc.umanitoba.ca/drac/index.html>.

popatchat moras tvoj pop (oz. imap) server, tako da dostope zapisuje v eno
datoteko, iz te datoteke pa postfix ali kateri drugi smtpd prebere ali naj
dovoli relaying ali ne. smtpd je v tem primeru lahko postfix, sendmail, ali
kaj tretjega. Qmail ima to ocitno ze vgrajeno.

Loceni passwordi: Podpira jih zagotovo uw-imap. Poleg tega podpira tudi APOP
oz. CRAM-MD5 avtentikacijo, kar pomeni, da passwordi (pri cluefull userjih)
ne tecejo cez mrezo v cleartextu. Slaba stran uw-imapd? Vsake toliko casa
se najde kaksen buffer overflow v imapd-ju. pop3d je zgleda malo boljsi.

ce koga zanima kaj vec (recimo kako se zbuilda custom .deb pakete, da
vkljucujejo patch za drac), naj mi pise.

Borut
borut.mrak na ijs.si
<dark> We are Debian of Service.  You will be denied.
		-- Richard Braakman

Dodatne informacije o seznamu Starilist