[ LUGOS ] last

Iztok Umek iztok na si-con.com
Sre Maj 31 04:08:03 CEST 2000

A si potem, ko si zbrisal datoteko /etc/?tmp tudi restartal syslog proces?
Ce nisi, potem stvar logicno ne dela. Zato je vedno bolje, da namesto rm in
touch uporabis trik z /dev/null

LP,
	Iztok

-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si
[mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On Behalf Of rok
Sent: Tuesday, May 30, 2000 2:56 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: [ LUGOS ] last

problemcek
subjektni ukaz ne dela najbolje... prakticno sploh ne dela prav. zadnje
case mi prikazuje samo enega uporabnika. mislim... kot, da se samo on
logira na masino. niti sledu o kaksnem rootu(!?). sm probu rm ; touch
; chmod pa ne dela. like. zmanjkal mi je idej. prej pred zbrisom je blo
stanje takole... vredu logi, od nekega dne naprej pa samo en uporabnik. se
mene osebno ne pokaze, ko sm logiran. tole je pa verjetno pretrd oreh za
celo listo :>

lp, rok.

Dodatne informacije o seznamu Starilist