[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Maj 27 04:24:54 CEST 2000

Yo!

Se mojih par stotinov :)

On Fri, 26 May 2000, Zelezen E. Egon wrote:

> 1.) Rad bi imel neko ditribucijo Linux-a katera bi res imela vse na
> CD-ju od uporabniskih do solate vsemogoce programe.

Ja, SuSE ima to. V bistvu se mi zdi, da ima se najvec kar se tice solate :)

> 2.) Ravno tako tudi ne vem priporocat kakemu frendu kaj naj vzame od
> vseh teh mogocih distribucij da bo res na CD-jih in ne bo trebal skakat
> od enega FTP do drugega FTP. streznika.

Ce je zacetnik, potem bo prva distrubucija, ki jo bo prijel v roke v
tistem momentu zanj najboljsa in hkrati najslabsa. Ko bo spoznal drugo
distrubucijo, bo recimo sedaj TA najboljsa in ona prejsnja najslabsa. Ko
jih bo poznal 10, bo ena najboljsa, neka druga bo tretja najboljsa, neka
spet cetrta bo druga najslabsa...

> Jaz bi res dal mogoce za zacetnika neko Slackwer distribucijo...pri
> tem je vse OK samo zacetnik brez kake kjige pri Slackwer-u kot je
> LINUX-BIBLE nima kaj pocet, vsaj po mojem mislenju. Za sam HOWTO je
> vcasih napisano pre skopo to mislim posebaj naznanit za zacetnika.

Ne, odvisno je od tega kaj zacetnik pricakuje od sistema, koliko je voljan
vloziti v samo ucenje (branje), predvsem pa kaj misli pocet pod tem
sistemom. Ce rad beres, rad naredis vse po svoje, se rad veliko naucis
(postopoma in projektno) potem je zate Slackware. Ce pa bi pa rad zadevo
instaliral pognal nek wysiwyg word procesor in takoj naprintal seminarsko
za solo, poleg tega pa te kernel, programiranje, administracija kaj dosti
ne zanimajo, potem je zate recimo RedHat... problem pri tej varianti je pa
v tem, da ko ti bo nekaj zagustilo, ni sans da bos to popravil in edina
resitev zate bo clean reinstall, to je pa prakticno ze windoze sindrom.

> 1.) Za starega macka, ki je nekje v mejah Linux-a na 50-50 % znanja
> Linux-a, katero distribucijo  naj vzame v roke in polozi v CD-R ?

Kot je ze Borut napisal... starega macka ni treba nic sprasevat kaj bo
uporabljal, se manj mu pa govorit kaj NAJ uporablja...

> 2.) Kako distribucijo naj priporocam zacetniku ki ima PC 486-DX4-100Mhz
> z 32M ram-a in
> 500M HD (ali je 32M Ram-a dovolj za Xwindowse z Netscape itd?)?

Vse novejse verzije distribucij so kar precej zahtevne kar se tice
prostora na disku in ostalega hw-ja, ce pa vzames kaksno starejso verzijo
ti pa preostane samo par distribucij in sicer Slackware (3.x), Debian
(1.2.x) in RedHat (4.x), odlocitev katiro od teh treh bos uporabil pa je
tvoja...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist