3com *bruh* (was: Re: [ LUGOS ] Katera distribucija in komu??)

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sre Maj 31 00:17:26 CEST 2000

Yo!

On Tue, 30 May 2000, jernej horvat wrote:

> Jaz sem imel probleme, ker sem imel v BIOSu nastavljen "edge" namesto
> "level" za PCI. Ne vem katera opcija in zakaj je....ampak, potem je zacela
> delati. Nove maticne plosce tega nimajo.

Vcasih je blo edge/level zdaj pa kar dolocis katir PCI slot bo imel katiri
IRQ. V principu je zadeva podobna, samo da si prej moral kartice prekladat
sem pa tja iz slota v slot, da si dobil zeljeni IRQ, zdaj ti pa tega ni
treba :)

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist