GRRRR Re: [ LUGOS ] ime & priimek (Jernej Novak)

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Maj 30 23:19:33 CEST 2000

On Tue, 30 May 2000, Dejan Klancar wrote:

> Dajva se raje menit o bolj pametnih receh. Saj to kar sem napisal ni bilo ne
> vem kako narobe. Saj flancajo tudi drugi, pa veliko stvari ne sodi na to
> listo, pa se niso ravno velikokrat oglasil (vsaj 40% stvari je off topic).
> Glede NEPISMENOSTI in NEOLIKANOSTI pa samo to, da znam brati in pisati, v
> nasprotnem primeru bi sel tvoj replay v NIC!!!

Mislim, da ni bilo govora o flancanju, off-topic stvareh in nepismenosti.
Jernej te je samo opozoril, da ocitno ne znas pravilno citirati. In povsem
prav je imel!

V tvojo olikanost pa po tem mailu tudi lahko precej dvomimo. Napisati
mail, kjer na koncu ze *po* svojem zakljucku in podpisu dodas se en dolgi
brezvezni citat, je samo po sebi ze zelo slabo. Ce pa na opozorilo o tem
odgovoris z mailom, kjer pojasnjujes, kako znas citirati, potem pa na
koncu spet naredis isto bedasto citiranje, to pa je vsaj neolikano, ce ne
ze kaj hujsega!

> Dragi Jernej Novak bodi lepo pozdravljen in brez zamere ! (brez citata)
>
> Dejan Klancar

Brez citata?

Kaj hudica je potem to?!?!?! Provokacija? Zakaj pri 300 kosmatih medvedih
dodajas po zakljucenem mailu tak brezvezni citat?!?!

Tako obnasanje bi resnicno morali prepovedati. Sicer s tem bistva problema
(neumni userji) ne bomo resili, ampak vsaj v okviru LUGOS list bi se dalo
kaj pomagati. Predlagam, da se v pravila lugos list doda, da vsak, ki
poslje na listo mail, ki se konca s citatom, leti dol iz liste. In da se
potem to tudi izvaja.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist