[ LUGOS ] Gimp 1.1.23

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Tor Maj 30 22:59:34 CEST 2000

On Tue, 30 May 2000, Simon Golicnik wrote:

> zal vsaj meni ne dela shranjevanje v jpeg (zelo pomembna zadeva).
>
> pa se tale cvetka iz ./configure :
>
> checking for perl version >= 5.004_04... yes
> checking for vsnprintf...  yes
> checking for intelligent life... not found

za jpeg moras imeti ustrezne knjiznice na sistemu in nato deluje...
(afaik ... nebi pa dal roke v ogenj... mikka kako je s tem?)

apt-get install libjpeg62
oziroma ce bi rad imel podporo se za vse non-free formate
apt-get install gimp-nonfree

v skrajnem primeru, ce pod gimpom resnicno ne bo delal
apt-get install libjpeg-prog
kjer bos dobil ustrezne command line pretvornike

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist