[ LUGOS ] KDE 1.90 - sl i18n

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Tor Maj 16 12:27:33 CEST 2000

On Tue, May 16, 2000 at 10:09:41AM +0200, Roman Maurer wrote:

> Pritožbe nam pomagajo izboljšati prevode, zato so zelo dobrodošle!
> Ne plašite nam beta-testerjev, prosim!  Bolje glasna pritožba kot
> hahljanje v monitor.  :-)

Ko dobim nazaj svoj disk (upam kmalu) za eksperimentiranje, bom se jaz sel
za beta testerja. :)

> Gašper, ker KDE 1.90 še nisem namestil, te prosim za tvoj predlog
> prevoda "Marble theme".  Morda "Marmornati slog"?

Ce prevajate "theme" kot slog .. ja, meni se zdi ustrezno.

Pozdrav,

		Andraz - '|Cyc|'

http://home.amis.net/ahvalica/
"I caught our network printer one night last week trying to surf the
web!" --  Peter Unk, NT sysadmin

Dodatne informacije o seznamu Starilist