[ LUGOS ] nedelujoc access time

Gasper Lakota - Jericek lakotnik na gw2.s-gimb.lj.edus.si
Pet Maj 26 18:56:21 CEST 2000

pozdravljeni,
imam en problem.
Na masini, ki je v mrezi glavni dns, mail, www,... server, sem opazil, da
se ob dostopu do poljubne datoteke ne spremeni access time te datoteke.
Stvar je zelo neprijetna, ker se zelim znebiti nekaterih datotek, ki so
prestare in nekako ne morem zvedeti katere bi to bile :)

primer:

[gasper na omega gasper]$ touch test
[gasper na omega gasper]$ ls -ul test
-rw-rw-r--   1 gasper   gasper          0 May 26 18:46 test

...in potem par minut kasneje:

[gasper na omega gasper]$ cat test > /dev/null
[gasper na omega gasper]$ ls -ul test
-rw-rw-r--   1 gasper   gasper          0 May 26 18:46 test

zanimivo je, da na drug linux masini, te stvari delujejo, kot bi morale:

bash-2.01$ touch test
bash-2.01$ ls -ul test
-rw-rw-r--   1 gasper   gasper          0 May 26 18:49 test

...in minuto kasneje:

bash-2.01$ cat test >/dev/null
bash-2.01$ ls -ul test
-rw-rw-r--   1 gasper   gasper          0 May 26 18:50 test

ja, tista prva masina je RedHat 6.0 (kjer ne deluje access time), druga pa
debian 2.0.
torej, zanima me, kje bi bile stvari lahko narobne?
ali bi bilo lahko kaj narobe z glibc? (na redhatu je 2.1.1, na debianu
2.0.7)
ali kaj narobe s file-systemom?
ali kaj drugega?

vnaprej hvala