GRRRR Re: [ LUGOS ] ime & priimek (Jernej Novak)

Dejan Klancar Dejan.Klancar na uni-mb.si
Tor Maj 30 22:29:32 CEST 2000

Lep pozdrav!

Jernej Novak prosim pomiri se in sparaj zivce za kaj bolj pomembnega.
Se ti opravicujem za napisano kaj in kdo sem.

Glede revije "Moj vrt", pa samo to, da si ti ocitno ze narocen nanjo in jo
dodobra poznas.
Bi te pa lepo prosil, da potem narocis se mene, saj bom imel kaksen popust,
glede na to, da si ze ti dolgoletni prijatelj te revije in tako suvereno
prerokujes, da "bodo strocnice bojda letos dobro obrodile".

Zgoraj imas sedaj tvoj velecenjen citat.

Dajva se raje menit o bolj pametnih receh. Saj to kar sem napisal ni bilo ne
vem kako narobe. Saj flancajo tudi drugi, pa veliko stvari ne sodi na to
listo, pa se niso ravno velikokrat oglasil (vsaj 40% stvari je off topic).
Glede NEPISMENOSTI in NEOLIKANOSTI pa samo to, da znam brati in pisati, v
nasprotnem primeru bi sel tvoj replay v NIC!!!

Naj ti "visok polozaj" na lugos listi ne zraste nad glavo.

Dragi Jernej Novak bodi lepo pozdravljen in brez zamere ! (brez citata)

Dejan Klancar