[ LUGOS ] internet prek kabelske televizije

Zelezen E. Egon egon na homemade.net
Pet Maj 26 18:03:14 CEST 2000

damir.cifer na kiss.uni-lj.si wrote:

> On Fri, 26 May 2000, Zelezen E. Egon wrote:
>
> [off topic]

> Aham ....si probal speljati ... zanimivo, da noben hudic nic ne ve v MS za
> tvoja poskusanja. Kakorkoli ze .... v MS obstaja velik interes, primarni
> problem pa ni omrezje, ampak struktura delnicarjev -> veliko delnicarjev,
> ki jih zanima le kratkorocni donos (ki je enak nuli), dodatne investicije
> jih ne mikajo. Osebno mnenje: direktor CATV ni prava oseba, ker sem mu
> pred leti mahal z nosom s ponudbo dolocene firme, ki je bila pripravljena
> [...]
No glede tega je debata malo vecja lahko. Problemi so naprimer pri
ojacevalcih
V omarici , ravno tako so problemi z omrezjem ali so zvezdnati ali so
zaporedni kot so pri nas zaradi cim hitrejse (nekvalitetne) in cenovno
poceni zadeve.
Naprimer ce bi mojega soseda vklopil na omrezje v moji polovici ulice
ves promet
gre tudi mimo mene se pravi dodal bi kartico v PC in zacel sariti ce
vzge vzge ce ne ne ...-:) Zardi tega so boljsa zvezdnata CATV omrezja z
dvosmernim ojacevalcem
kateremu lahko tocno poves, ali je vrnitev paketov v omrezju mogoce ali
ne.
Zadosti o tej zadevi je prevec za to listo.

  ZA damir.cifer na kiss.uni-lj.si
Ce bos probal se enkrat v MS priti z ponudbo in bom jaz zraven, bom rade
volje ti pripomogel tvoji zadevi okrog tega s svojimi mocmi.

Lep pozdrav Egon
--
Zelezen Evgen - Egon
egon na homemade.net