[ LUGOS ] sound + full duplex

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Pon Maj 29 17:35:24 CEST 2000

	Hojla!

On Sun, 28 May 2000, Polz of the SBT wrote:
> Zanima me, ce je ze komu uspelo na SB16 kompatibilni ali kaki drugi zvocni
> usposobiti full-duplex mode in kaj je bilo potrebno storiti / kaj lahko
> uporabim za iskanje in identifikacijo problemov.

Tole piše na http://gige.epy.co.at/pd/cards.html:

Soundblaster 16 cards
---------------------

These cards don't have (real) full duplex support AFAIK. They only support
a crippled FD, where one direction is only 8 bit wide. Otherwise, for
output only they work quite well.

No, na SB PCI 128 mi full duplex deluje kot pesem. Potrebno ni bilo
storiti prav nič drugega kot najti pravi modul. V mojem primeru je to
es1371.
V mixerju je mogoče izbrati ali želiš nadzor vhoda na izhodu (torej da na
izhodu slišiš, kaj posiljaš noter), kar je sila dobrodošlo.

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist