[ LUGOS ] Alpha 164SX

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Maj 25 12:21:34 CEST 2000

Howdy!

On Thu, 25 May 2000, pingvin wrote:

> Hvala za pomoc, vendar pa ne vem kako instalirati SRM. Mi lahko
> pomagas,prosim?

S compaqovega ftp sreznika poberes potrebno datoteko:

ftp://ftp.europe.digital.com/pub/Digital/Alpha/firmware/v5.7/alphapc164sx/sx164srm.rom

To shranis na DOS formatirano disketo. Startas svojo masino, potem pa v
AlphaBIOSu skocis v setup (mislim, da je to tipka F2 med preverjanjem HW).
Potem vtaknes prej pripravljeno disketo v disketnik, izberes 'ugrade
alphabios' in pocakas. Masina bo sama nasla potrebno datoteko na disketi.
Potem te se vprasa, ce res hoces upgradati firmware, pritrdis in pocakas,
da se novi firmware zapise v cip.

BTW, za vsak slucaj si lahko pripravis se drugo disketo z AlphaBIOSom
(najnovejse datoteke dobis na naslovu
http://www.compaq.com/support/files/alphant/firmware/ ), ce se bos odlocil
za vrnitev na AlphaBIOS.

Potem bos moral najbrz na novo instalirati celoten linux. Gre za to, da
moras na boot disku uporabiti 'BSD disk labels' namesto Windowsovske, na
zacetku diska pa pustiti kaksna 2M prostora. SRM namrec boota z zacetka
diska, zato tam ne sme biti datotecnega sistema. Na zacetek diska se potem
zapise aboot (ki je funkcionalno primerljiv LILOtu za intel/linux).

Jaz na svoji masini uporabljam RedHat. Navodila za instalacijo obsegajo
tudi SRM varianto (bootas direktno s CDja, ce imas tako narejen CD, torej
originalni RedHat ali pa zapecen image z njihovega FTP serverja).

Se namig o imenih enot v SRM konzoli:

Linux		SRM
/dev/hda	dqa0	(dqa je primarni IDE, dqb je sekundarni IDE)
/dev/hdb	dqa1
/dev/hdc	dqb0

/dev/sda	dka0	(dka je prvi SCSI kontroler)
/dev/sdb	dka1

/dev/sd..	dkb0	(dkb je drugi SCSI kontroler)

sicer pa lahko vidis spisek enot z ukazom 'show dev' ...

Ce bos rabil se kaksen hint okoli ukazov SRM, mi pa pisi (na privat).

Peace!
  Mkx