[ LUGOS ] Raid1

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Čet Maj 4 09:18:07 CEST 2000

Aiiiiiiiii....

Tole je jeba, skratka.

Ce ti bo tole pomagalo...

Kakorkoli, zadeve moras urediti z LiLom, vendar je bil meni najvecji
problem, kako narediti mkraid z sistemskim diskom.

http://linas.org/linux/raid.html

http://www.linux.org/help/ldp/howto/Root-RAID-HOWTO.html

Pravzaprav imam obcutek, da se stvari blazno zapletejo in da imas v
primeru izpada enega diska vec problemov, kakor sicer. Kakor koli imas
kasneje problem, ker moras narediti drug disk enak, z zapisanim Lilom,
aktivno particijo, etc, ce bos v primeru izpada hotel diske preprosto
zamenjati...

Ce kaj pametnega dozenes, napisi.

Cuk

Jure Krasovic wrote:

> Zivijo!
>
> Saj vem da je ze malo oguljena tema. Samo v arhivu mailing liste nisem
> nasel odgovora. Rad bi postavil raid1 na boot disk oz. tudi na root del
> diska. Ima kdo kaksne izkusnje s tem. Kako je z boot-om streznika itd.
> (RH 6.1 - 2.2.14).
>
> Lep pozdrav!
>
>                 Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist