[ LUGOS ] RAM problem (maybe offtopic)

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pon Maj 29 16:46:11 CEST 2000

Yo!

On Mon, 29 May 2000, Danilo Godec wrote:

> Če vtakneš star RAM v novo ploščo, se kaj lahko zgodi, da sta med esboj
> nekompatibilna... Od hitrosti (100 MHz) preko buffered/unbuffered do
> parity/no-parity pa še kaj se najde.

Mozno je ja, sem pomislil na to, samo je ta P II plosca (LX) prakticno ena
prvih P II plosc, RAM pa je po moje celo malo novejsi. Kot ze receno bom
poizkusil se s kaksnim modulom.

> Čisto možno je, da je tvoj RAM prepočasen za novo ploščo, ki pa tega ne
> zazna avtomatsko ali pa sploh nima možnosti te nastavitve (npr. Intel
> plošče s Phoenix BIOSom nimajo kaj prida za nastavljat).

Mozno, ceprav plosca ni vec tako nova :)

PS: Aja, modula nista bila kaksna noname! En je bil Siemens en pa Texas
Instruments. Probaval sem oba hkrati in samo enega in drugega, vedno ista
pesem :(

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist