[ LUGOS ] KDE 1.90 - sl i18n

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pon Maj 15 22:23:18 CEST 2000

Zivjo!

On Mon, 15 May 2000, Gasper Lakota - Jericek wrote:

> nad samim kde-jem zaenkrat se nimam kaksnih vecjih pripomb, imam pa
> pripombe cez slovenske prevode, ki znajo biti zelo neumni:)

Pripombe so dobrodosle in sicer jih poslji na naslov lugos-slo na lugos.si

> Od kdaj se prevaja Marble theme kot Tematski slog frnikul?:)
<...>
> Sej bi bil tiho, pa mogoce potrpel, samo takih neumnosti si pa pri
> prevajanju ne bi smeli privosciti.

1. Prav je, da si se oglasil :-).

2. Prevaja se "na slepo" kataloge sporocil. To pomeni, da nimas blage
veze kje se bo pojavil tvoj prevod in dokler ne potankas dol tistih kar
nekaj MB KDEja, prevedes zadevo ne vidis kje/kako si ga polomil.

Ker pa se prevaja programe, ki se se vedno razvijajo (CVS & co.)
pomeni to, da moras pred vsakim testiranjem dol povleci na novo
skoraj kompleten KDE.
Jaz zal nimam najete linije in mi je tezko preko modema tudi samo
1x dol vlecti KDE.

Tako: glede na okoliscine bi te vseeno prosil za bolj "vljuden" ton.
Pripombe pa kar korajzno poslji na lugos-slo, ce nam bos pa
pomagal (pa ceprav samo s testiranjem) bomo v vsakem primeru zelo
hvalezni. Slednje velja za vse bralce tega seznama :-).

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist