[ LUGOS ] Katera distribucija in komu??

Jure Koren jure na hlod.net
Pet Maj 26 15:40:42 CEST 2000

On Fri, May 26, 2000 at 02:19:56PM +0200, kesl (my mailing lists) wrote:

> Po mojem zato, da na lahek nacin zasluzis. Zakaj bi prodajal 6 cdjev
> za 3000 sit, ce lahko enega za 1000. Folk pa itak ne ve, da to ni
> kompletn linux. Vec pa ze ne mores racunati, ker bi potem kupovali
> original, ki ni drag pa se knjiga je zraven pa vse lepo spakirano pa
> support...

Ej, ej, tole je pa samo na pol res...

Jaz enostavno NE POTREBUJEM knjige in supporta. Ce potem poberem iso
(kar je legalno) in prodajam to kolegom za majhen denar, dvomim, da
lahko od tega kaj zasluzim. Poleg tega je prodajat vseh 6 susejevih
cdjev protizakonito, ker so gor komercialni programi.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist