[ LUGOS ] neznani hosti v firewall tabeli (fwd)

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Pet Maj 12 13:18:28 CEST 2000

On Thu, May 11 2000, Rok Krulec wrote:

> portsentry mi je z ipfwadm-jem blokiral dostop dolocenih masin do Linux
> streznika. ipfwadm ocitno blokira hostname ne pa IP naslovov. en kup
> naslovov zdaj ne obstaja vec, zato jih ne morem pobrisat iz firewall
> tabele, ker pravi masina da le teh hostov ne najde. Masine definitivno ne
> bom rebootal, ker ima uptimer 266 dni, niti v hosts ne bom sel pisat vseh
> blokiranih naslovov.

Linux in vsi ostali firewalli interno vodijo vse tako ali tako
kot IP naslov. ipchains -L -n ti bo izpisal IPje potem pa jih
pobrisi rocno.

Lp, Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist